تبلیغات
طراحی سایت ارزان و قیمت طراحی سایت - چرا کسب و کارهای آنلاین به فیس بوک نیاز دارند
.
 
طراحی سایت ارزان و قیمت طراحی سایت
درباره وبلاگ

این وبلاگ در زمینه طراحی سایت ارزان و قیمت طراحی سایت فعالیت میکند.




مدیر وبلاگ : رویا احمدی
نویسندگان

 عنوان: شبکه اجتماعی خوب چه نوع ویژگی هایی دارد

جوامع مجازی در زندگی آنلاین امروزی تاثیر بسزایی دارند. جوامع مجازی به بخش مهمی از زندگی روزمره برای کسب و کار ها تبدیل شده اند. برای شروع کار در جوامع مجازی گزینه های مختلفی پیش رو دارید که می تواند کمی گیج کننده به نظر برسد. یکی از سوال هایی که برای مردم پیش می آید این است که چه تفاوتی میان توییتر و فیس بوک وجود دارد. در اینجا برخی از تفاوت های عمده ای که ثابت میکند استفاده از هر دو سایت برای رسیدن به موفقیت لازم است را به شما خواهیم گفت.
گزارش شده است که 92٪ از تمام فعالیت ها و تعامل با توییت در ساعت اول پس از ساخته شدن اتفاق می افتد. با به روز رسانی وضعیت فیس بوک، تعامل می تواند برای ساعت، و حتی روز بیشتر شود. توییتر اساسا در زمان واقعی مکالمه متمرکز است ، در حالی که فیس بوک بیش از یک مکالمه مداوم را در بر میگیرد.

• ساختار توییتر کمتر در مورد دوستی های اجتماعی به کار میرود. مردم برای ارتباط با دوستان، اعضای خانواده، و افراد دیگر غالبا از فیس بوک استفاده میکنند. توییتر اجازه می دهد تا مردم به پیروی از موضوعات مهم بپردازند. این دو مقوله کاملا از هم متفاوت هستند .


• در حالی که محتوا در فیس بوک بی انتها است، اطلاعات مربوط به توییتر همواره در حال تغییر است. اگر شما اخبار فوری را میخواهید ، توییتر جایی برای یافتن آن است. اما برای بدست آوردن محتوا ، فیس بوک یک رسانه بزرگ است.


• زمان بهینه برای ارسال متفاوت است. به روز رسانی های فیس بوک در ظهر ها بسیار بیشتر از دیگر اوقات شبانه روز است. همچنین، چهارشنبه، محبوب ترین روز برای توییت کردن است در حالی که شنبه ها از محبوبیت بیشتری در فیس بوک داراست.

• در سال 2012، سیاست ها و تغییراتی برای حفظ حریم خصوصی در فیس بوک و توییتر از طرف مدیریت این سایت ها به کار برده شد. فیس بوک نیز از آن زمان به بعد به عنوان یک شرکت عمومی در دسترس مردم قرار دارد.

• طرح های جدید فیس بوک - سازمان اطلاعات، اخبار، تصاویر و به اشتراک گذاشتن پست ها در حال حاضر طبق یک جدول زمانی تنظیم شده است. کاربران فیس بوک با پوشش پس زمینه بزرگ برای آثار هنری و شخصی و یا نام تجاری و همچنین یک تصویر گرافیکی وضعیت به مراتب بهتری نسبت به توییتر پیدا کرده اند.

آیا شما می دانید برای یافتن مشتریان جدید و بالقوه میتوانید از فیس بوک استفاده کنید ؟ اگر برای یافتن مشتریان جدید برای کسب و کار خود از فیس بوک استفاده نکنید یک شانس خوب برای یافتن مشتری را از دست رفته خواهید دید. بسیاری از دلایل مختلف وجود دارد که ثابت کند کسب و کارهای آنلاین نیاز مبرمی به فیس بوک دارند به ویژه برای بازاریابی و رسیدن به مخاطبان جدید زیرا در فیس بوک روزانه میلیون ها نفر به دنبال مطالب دلخواهشان هستند.

دلایلی برای استفاده از فیس بوک :


• 55 دقیقه. بنا به آمار، این میزان به طور متوسط مدت زمانی است که یک کاربر معمولی فیس بوک روزانه صرف بازدید از فیس بوک میکند یعنی تقریبا یک ساعت در هر روز. که بسیاری از این زمان فرصتی مناسب برای جلب توجه مصرف کنندگان است.

• صفحات فیس بوک (نوع خاصی از مشخصات متفاوت از یک پروفایل و یا یک گروه ) اجازه می دهد تا کسب و کار خود را به دیگران معرفی کرده و اقدام به ایجاد یک فضای تعامل برای ایجاد تعامل میان مردم و کسب و کارتان کرده باشید.


• افزایش رتبه در موتورهای جستجو. ایجاد یک صفحه فیس بوک به شما اجازه می دهد برای به دست آوردن رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو شانس بیشتری داشته باشید. اگر شما با استفاده از جستجوگرها و مطالب آموزنده در فیس بوک کسب و کار خود را گسترش دهید، به شدت در نتایج موتورهای جستجو رتبه بندی شما بهتر خواهد شد .

• برای معروف کردن نام تجاری خود از فیس بوک استفاده کنید زیرا روزانه افراد زیادی از شهر و کشور شما و سایر شهرها و کشورهای جهان از فیس بوک بازدیدمیکنند.میتوانید با معروف کردن نام تجاری خود محبوبیت خوبی در نزد مشتریان خود ایجاد کرده و باعث افزایش فروشتان شوید.





نوع مطلب :
برچسب ها : طراحی سایت ارزان، سفارش سایت، قیمت طراحی سایت،
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :